על מנת להקל עליכם, ריכזנו עבורכם 3 טיפים קצרים שיסיעו לכם להימנע מזיופים וליהנות ממשטח TERRA מקורי:
1. בדקו כי משווק השיש הוא משווק המורשה לנפק תעודת אחריות של TERRA.
2. בקישור ניתן לקבל מידע לגבי משווקים מורשים
3. צרו קשר עם מרכז השירות שלנו בטלפון 072-3902121
שימו לב! תעודת האחריות תופעל אך ורק עם הצגת חשבונית הרכישה. בנוסף לכך יש להציג "תעודת מסירה" חתומה על ידי הלקוח מיום ההתקנה.
"תעודת מסירה" הינה מסמך רשמי של המשווק המורשה לפיו המשטח הותקן לשביעות רצונכם המלאה כשהוא תקין וללא כל פגם, על מסמך זה להיות חתום על ידכם מיום ההתקנה.
ללא חשבונית רכישה וללא תעודת מסירה, לא תחול האחריות.
לצפייה בתקציר תנאי האחריות לחץ כאן
כיצד תפעילו את תעודת האחריות?
תעודת מסירה: יש להציג תעודת מסירה חתומה מיום ההתקנה, אשר נופק לכם מהמשווק המורשה ממנו רכשתם את המשטח.
הפעלת האחריות: שלחו את חשבונית הרכישה ותעודת המסירה לפקס מספר: 03-9313225 וודאו קבלתו
בטלפון: 072-3902121 או לכתובת הדוא"ל של החברה.
קבלת תעודת אחריות: תעודת אחריות מוכנה לדפוס תשלח לכתובת דוא"ל שהזנתם בטופס.
ככל שמכל סיבה שהיא לא קיבלתם את הטופס, אנא צרו קשר בטלפון: 072-3902121